SupportSitemap
  •  KeyBalance
  •  Brancher
  •  Godt i gang
  •  Effektivisering
  •  Kunder
  •  Om Atomic
  • KeyBalance Virksomhedsstyring der skaber balance

    KeyBalance er Atomic Softwares egen ERP-standardløsning til håndtering af lager- og økonomistyring samt administrative processer. Det er et udvidet regnskabsprogram, der dækker flere områder i virksomheden. Navnet ERP (Enterprise Ressource Planning) dækker over løsninger, der bruges til at skabe effektivitet og sammenhæng på tværs af virksomhedens aktiviteter, så der er balance i alle former for processer, som virksomheden varetager.

     

    Med KeyBalance får I som kunde:

    - Mere effektivitet i virksomhedens processer og arbejdsgange.

    - Besparelser på både tid og omkostninger, da det meste kører automatisk.

    - Øget likviditet.

    - Færre fejl og misforståelser, hvilket giver bedre service og større kundetilfredshed.

    - Et system, som automatisk og løbende opdaterer til den nye version, så I ikke selv skal tænke på opgradering.

    Vi er en erfaren spiller på markedet for virksomhedsløsninger, og vi står selv bag udviklingen af KeyBalance. Derfor kan vi give jer den allerbedste og mest kompetente rådgivning, hvori vi også tager højde for særlige behov i netop jeres branche og jeres virksomhed.

    Et samarbejde med Atomic Software giver jer som kunde:

    - En erfaren leverandør af virksomhedsløsninger, som har været i gang siden 1978.

    - Et samarbejde med udgangspunkt i nærhed samt jeres behov for og forventninger til den perfekte it-løsning for jer.

    - Kompetent sparring og rådgivning.

    - En masse viden om, hvad der teknisk muligt og teknisk smart – og denne viden deler vi selvfølgelig med jer.

    Derfor skal I vælge KeyBalance:

    Hos Atomic Software udvikler vi ikke bare softwaren. Vi ER softwaren. Gennem de mange år i faget har vi gjort os en masse erfaringer omkring, hvad økonomi-, lager- og administrationsstyring kan gøre for en virksomhed, så vi ved, hvad der virker. Og vi vil hellere end gerne hjælpe jeres virksomhed også!

    I gang med KeyBalance

    Vi ved, at det er en stor beslutning at vælge it-system til virksomheden. Der er mange overvejelser, både i form af økonomi, behov, muligheder for tilrettelser og så videre. Derfor vil vi rigtig gerne give jer det allerbedste grundlag for at træffe den rette beslutning for at finde den udbyder og den løsning, der er allerbedst til jer. Den indledende beslutningsproces er vores fælles investering og er afgørende for, at I kommer godt fra start. Et forløb består derfor typisk af to separate dele: den indledende beslutningsproces og selve implementeringen af løsningen.

    I den indledende proces finder vi sammen frem til jeres behov, og ud fra den udarbejder vi en detaljeret projektplan. Herefter får I mulighed for at se, hvordan KeyBalance fungerer i virkeligheden. Når I har besluttet jer for, hvilken løsning, der passer jer, og hvad I har brug for, vil vi samme diskutere det mere konkrete, som eksempelvis data og krav til konverteringen. Så går det videre med en demoversion, hvor I kan teste løsningen i jeres eget system. Undervejs i testforløbet tilretter og justerer vi løbende, så det passer helt ideelt til lige præcis jeres virksomhed.

    Til sidst genstår arbejdet med at sætte systemet i drift, hvilket som regel kan klares over en weekend. Hele forløbet – fra den indledende proces til systemet er i drift – tager cirka 2-3 måneder.

     

    Skulle der bagefter være ting, I savner, en funktion, I bliver opmærksomme på eller lovgivningsmæssige ændringer, som indvirker på jeres daglige rutiner, er vi naturligvis klare til at hjælpe. Og I skal ikke vente længe. Vi er nemlig altid tæt på, og vi finder hurtigt en løsning på jeres nye ønsker og behov.

    Det lyder altsammen meget fint, men jeg er ikke helt parat til et møde. Jeg vil godt vide lidt mere

    KeyBalance

    Nyheder fra Atomic
     SEND
     

     

     

    Atomic Software er en danskejet softwareproducent. I mere end 30  år har vi udviklet og supporteret ERP- og  økonomisystemer til små og mellemstore virksomheder.

     

    Atomic Software ApS
    Gøngehusvej 2, 2950 Vedbæk
    Tlf: 88 88 78 30, Fax: 45 66 01 38
    info@atomic.dk