SupportSitemap
  •  KeyBalance
  •  Brancher
  •  Godt i gang
  •  Effektivisering
  •  Kunder
  •  Om Atomic
  • I gang med KeyBalance

    At vælge virksomhedssystem er en stor beslutning. Derfor sørger vi også for at give jer det bedst mulige beslutningsgrundlag. Den indledende beslutningsproces er vores fælles investering i samarbejdet og er afgørende for, at I kommer flyvende fra start. Vi er grundige i starten. Det er vi, fordi det sikrer, at I får den bedste løsning, og fordi det betyder, at når vi endelig går i gang, så kender vil allerede hinanden.

    Et forløb består  typisk af den indledende beslutningsproces og selve implemteringen af løsningen.

    Indledende beslutningsproces

    • Første kontakt - vi taler sammen og du fortæller, hvad jeres behov er, og hvor skoen trykker i dag. Hvis det er noget vi kan hjælpe med, sender vi lidt information om os og det næste naturlige skridt vil være at aftale et møde.
    • Uforpligtende møde - ud fra de behov I har, fremviser vi KeyBalance økonomisystem. Fra jeres virksomhed deltager ledergruppen og andre, der er involveret i beslutningen om nyt økonomisystem. Vi pejler os i fællesskab ind på, hvad det er for en løsning I skal bruge.
    • Tilbudsgivning - efter mødet udarbejder vi et detaljeret projektoplæg til et økonomisystem, der dækker jeres behov. Vi inkluderer også et katalog med referencer som vil være relevante for lige netop jer.
    • Evt. demonstration af KeyBalance hos referencekunde – I kontakter referencerne og evt. demonstreres KeyBalance live i en virksomhed med god tid til at stille kritiske spørgsmål om systemet.

    Hvis du allerede nu ved, at I er interesserede i at komme i gang med KeyBalance kan du booke et uforpligtende møde allerede i dag. Så kontakter vi dig for at høre lidt mere om jeres behov og for at aftale de praktiske detaljer.

     

    Beslutter I jer for at gå videre, når I har haft lejlighed til at lære os og KeyBalance at kende, starter et implementeringsforløb, som erfaringsmæssigt tager 2-3 måneder.

    Fire faser i implementeringen

    Vores implementeringmetode bygger på over 30 års praktisk erfaring med udvikling og implementering af ERP løsninger.

    1. Opstartsmøde – vi kender allerede hinanden og har et godt billede af, hvordan løsningen skal skrues sammen, men nu smøger vi ærmerne op og bliver konkrete. På dette møde gennemgår vi data og krav til konverteringen.
    2. Prøvekonvertering af data – jeres data hældes over i en KeyBalance demo-version, hvilket giver jer mulighed for at teste systemet med jeres egne data.
    3. Testfase – denne fase er erfaringsmæssigt vigtig og grunden til, at forløbet tager 2-3 måneder. I bliver fortrolige med systemet i jeres eget tempo og opsamler henad vejen de mindre justeringer og tilpasninger der skal til, for at løsningen kommer til at passe helt til jeres behov. Vi foretager småjusteringer undervejs.
    4. I drift – typisk sætter vi systemet i drift hen over en weekend, så I mister mindst mulig tid. Første morgen med det nye system samles alle brugere og vi tager jer igennem uddannelse og ibrugtagning.

     

    Hverdagen byder på tilpasninger efter behov

    Når det bliver hverdag dukker der små-ting op – det kan være en funktion I bliver opmærksomme på, at I savner eller nogle lovgivningsmæssige ændringer som indvirker på jeres daglige rutiner. Den slags tager vi os af henad vejen. Noget af det vores kunder fremhæver som værdifuldt i samarbejdet med os er, at vi altid er tæt på og hurtigt finder løsninger på nye ønsker og krav.

    Vi tager ansvaret for løbende opdatering

    Vi adskiller os fra andre ved at tage ansvaret for versionsstyringen i dit ERP system. KeyBalance er designet til automatisk at kunne opdatere til den nye version af software, uanset om der i tidens løb er lavet tilretninger i dit system eller ej. Dette muliggør et usædvanlig hurtigt og højt serviceniveau, som bl. a. betyder, at du som kunde ikke skal tænke på opgradering.
    KeyBalance indeholder et opdateringsabonnement, som sparer dig tid og penge: Frem for store opdateringsintervaller bliver KeyBalance opdateret løbende så du altid har den nyeste version af systemet.

    Nyheder fra Atomic
     SEND
     

     

    Atomic Software er en danskejet softwareproducent. I mere end 30  år har vi udviklet og supporteret ERP- og  økonomisystemer til små og mellemstore virksomheder.

     

    Atomic Software ApS
    Gøngehusvej 2, 2950 Vedbæk
    Tlf: 88 88 78 30, Fax: 45 66 01 38
    info@atomic.dk