SupportSitemap
  •  KeyBalance
  •  Brancher
  •  Godt i gang
  •  Effektivisering
  •  Kunder
  •  Om Atomic
  • KeyBalance kan spare virksomheden for mange penge

    Hos Atomic Software ved vi, at tid er dyrebar. Ikke mindst vores kunders tid. Derfor vil vi gerne hjælpe jer med at optimere og effektivisere jeres arbejdsprocesser, så I kan spare tid og ressourcer – og dermed penge. 

    Med optimering og effektivisering hører også automatisering af systemet. Det betyder, at mange af de rutinemæssige opgaver ikke længere skal klares manuelt, men behandles automatisk. Ved at lade systemet klare de fleste opgaver sparer virksomheden således på både økonomien og personalet. Samtidig undgår man dobbeltindtastning og misforståelser, som i sidste ende ofte kræver mere tid. De sparede menneskelige såvel som økonomiske ressourcer, kan med andre ord bruges andre steder og dermed være med til at optimere arbejdsgangen og -processerne.

    Der er mange klare fordele ved at automatisere arbejdsopgaverne. Effektivisering og optimering af arbejdsprocesserne giver blandt andet øget produktivitet og effektivitet samt mere strømlinede processer. Det resulterer følgelig i en forhøjet kvalitet af virksomhedens produkt samt bedre service. I kan nu fokusere på kunderne og deres behov frem for at bruge tiden på tidskrævende rutinearbejde. Det er altså en win-win situation for både jer som virksomhed samt jeres kunder.

    Og hvordan skal dette så kunne lade sig gøre? Vi har svaret og løsningen.

    Vi har nemlig udviklet vores helt eget ERP-system, KeyBalance, som er udviklet til at gøre arbejdsdagen og –processerne lettere for jer. Det optimerer og effektiviserer jeres arbejdsgange, så I kan spare tid, ressourcer og penge. Erfaringer viser at små og mellemstore virksomheder, som automatiserer effektivt, øger deres indtjening over tid samt udvider deres virksomhed. Flere af vores kunder har erfaret at den investering, som implementeringen af KeyBalance koster, på relativt kort tid har tjent sig selv ind.

    Og det er ikke bare på antallet af arbejdstimer, at det vil være en besparelse. Det gælder også med hensyn til de fysiske ressourcer.  Med KeyBalance kan I nemlig sende ordrer og fakturaer elektronisk, hvilket hvilket afføder mindre papirarbejde og dermed mindre papirforbrug. Det vil altså helt konkret sige, at der spares både papir og porto. Én af vores kunder fortæller, at med automatisering af systemet er prisen for en sendt faktura faldet fra 80 kroner til 15 kroner, idet den manuelle arbejdskraft, papirforbrug samt porto er bortfaldet. 

    Når det gælder effektivisering og optimering af virksomhedens arbejdsprocesser ligger KeyBalance helt i top med sine standardintegrerede funktioner som blandt andet lagerstyring, automatisk registrering af fakturaer, samt salgs- og ordrestyring.  Dette gælder både de administrative samt de mere praktiske opgaver, eksempelvis i produktionen eller i salgsafdelingen.

    KeyBalance har indbygget to separate systemer; en administrativ del og en decentral del, Begge kan eksempelvis køre via en bærbar pc. Der er naturligvis 100 procent dataintegration mellem de to systemer, hvormed man har automatiseret og dermed effektiviseret en lang række tidskrævende og papirbaserede arbejdsopgaver, som før skulle klares manuelt.

    Udover de mere åbenlyse økonomiske og medarbejder-relaterede besparelser ved KeyBalance, har ERP-systemet også en anden helt klar fordel, som adskiller dem fra andre it-systemer på markedet. KeyBalance indeholder nemlig et opdateringsabonnement, som sparer jer for tid og penge: Frem for store opdateringsintervaller bliver KeyBalance opdateret løbende, så I altid har den nyeste version af systemet. I slipper således for besværet og kan i stedet bruge tiden på jeres kunder.

    Effektivisering

     

    Atomic Software er en danskejet softwareproducent. I mere end 30  år har vi udviklet og supporteret ERP- og  økonomisystemer til små og mellemstore virksomheder.

     

    Atomic Software ApS
    Gøngehusvej 2, 2950 Vedbæk
    Tlf: 88 88 78 30, Fax: 45 66 01 38
    info@atomic.dk