SupportSitemap
  •  KeyBalance
  •  Brancher
  •  Godt i gang
  •  Effektivisering
  •  Kunder
  •  Om Atomic
  • Vognmand En løsning målrettet særlige behov i driften af en vognmandsforretning

    KeyBalance til vognmænd

    Som vognmand ved du sikkert allerede, hvor vigtigt det er for den daglige effektivitet, at du har det fulde overblik over, hvilke biler der er tilgængelige hvor. Muligheden for at følge en leverance kan også være afgørende for, hvor god en service du kan tilbyde dine kunder.

    Hvis du ikke allerede har et system, der giver dig det overblik, vil vi invitere dig til at se lidt nærmere på vores virksomhedsløsning udviklet specielt til vognmænd. KeyBalance til vognmænd er målrettet særlige behov i driften af en vognmandsforretning. Netop derfor er løsningen også nem at bruge. Den er sammensat af lige præcis de funktionaliteter, vi har erfaret er nødvendige i vognmandsbranchen - hverken mere eller mindre!

    Men ikke alle er ens, så selvom vi har sammensat løsningen ud fra vores kendskab til vognmænd, er der selvfølgelig stadig mulighed for individuel tilpasning. Vi finder sammen ud af, hvad lige præcis I har brug for.

    Mere effektiv styring af forretningen

    Med KeyBalance til vognmænd får I overblik over forretningen – både den daglige drift og den ledelsesmæssige styring bliver væsentligt nemmere. Det betyder, at I kan optimere forretningen ved løbende at overvåge udviklingen. I vil opleve at være på forkant og kan hurtigt tilpasse jer ændringer i markedet, hvad enten det handler om at skrue op eller ned for blusset.

    Nogle af de direkte fordele I får med KeyBalance til vognmænd er:

    • Bookingmodul hvor alle køresedler / ture registreres. Ud fra dette kan der laves ugentlige / månedlige samlefaktureringer
    • Samlet og struktureret styring af biler, med let overblik over bookinger og ledige vogne
    • Overblik over økonomi i drift af biler
    • Overblik over brændstoføkonomi

    Komplet virksomhedssystem tilpasset vognmænd

    Med KeyBalance til vognmænd får I et komplet virksomhedssystem, der håndterer alle de grundlæggende funktioner inden for økonomistyring og driftsoptimering. Samtidig tager løsningen højde for jeres hverdag og de rutiner, leverandører og samarbejdspartnere, der er vigtige for, at I kan drive jeres vognmandsforretning allermest effektivt.

    Det lyder altsammen meget fint, men jeg er ikke helt parat til et møde. Jeg vil godt vide lidt mere

    Nyheder fra Atomic
     SEND
     

     

    Atomic Software er en danskejet softwareproducent. I mere end 30  år har vi udviklet og supporteret ERP- og  økonomisystemer til små og mellemstore virksomheder.

     

    Atomic Software ApS
    Gøngehusvej 2, 2950 Vedbæk
    Tlf: 88 88 78 30, Fax: 45 66 01 38
    info@atomic.dk